Saturday, August 24, 2013

SEKOLAH HARI SABTU! YEAYYY!

 
 

Esok sekolah ganti! aku dah landing-landing hari ni, sebab esok Sabtu! walaupun plan teaching dah siap untuk esok, tapi tak tau kenapa semakin jemu pulak aku nak ngadap budak-budak tu esok.
 
Encik pensyarah oi. silalah datang habiskan observe cepat. selagi tak habis, selagi tu lah aku rasa terbebannya tugas cikgu praktikummmm...rasa macam akulah cikgu paling skema bila mengajar. jeles nengok cikgu2 senior ni buat rph pendek je. ngajar pun tak payah nak ikut step bagai. tak payah nak kejar masa.
 
dengan esaimen pun tak siap2 lagi. salah! tak mula2 pun lagi! tarikh semua dah luput dah...manalah aku tak lemassss. lemas dan rimas. sekarang ni aim aku, nak siapkan rph untuk seminggu punya. sebab exam untuk silat tinggal lagi seminggu je nak kasi build balik fitness ni. hope aim aku ni tercapai kali ni. 
 
tolonglah diri! kali ni je.
 
ok bye, sangat tak de feel untuk ke sekolah. nak demam rasanya!!!

*kawan-kawan espiranzaku semua. korang nak gathering raya2 ya? 
jeles! 
have fun yee korang
 

No comments: