Online Diary MY FAKE IS ORI: TERBATAL PULAK PUASA DEN

Saturday, July 27, 2013

TERBATAL PULAK PUASA DEN

 
 
percaya tak kalau aku cakap petang tadi aku tidur, aku ngigau. aku ngingau aku tengah nak buka puasa. bapak gila sedap lauk pauk segala. lepas tuh aku pun ambil sejenis cecair yang dipanggil minuman, aku minum. 
 
tapi kenapa mulut aku tak sampai2 kat bibir cawan tu erk? dalam separa sedar, aku perasan yang mulut aku tengah macam makan sesuatu. haha. terkejut mak! ingatkan betul2. nasib baik tak terbatal lagi.
 
lepas tu sambung lagi tidur. dan berlaku sekali lagi. tau laa lagi dua jam gitu je nak buka dahhh. terus bangun segarkan diri.
 
so... puasa2 ni, jangan banyak tidur sangat. makruh. baik beribadat. hehe. ok selamat berbuka puasa semua.

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 any idea?:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen