Friday, June 14, 2013

REALLY TIRED

 
 
Hello.
Hari ni masih lagi membantu ayahanda membuat kerjanya. Ronda-ronda KL tampal notis. Penat sangat walaupun sekadar membonceng.

Ingatkan KL ni kecik je, rupanya nak tunggu sampai ke destinasi tu pun dah ngantuk aku. Kat traffic light pun aku tertidur. Lantak pi lah kalau orang nampak.

Dah ngantuk tidur lah kan. Tapi sekali tidur punya tidur, aku tersengguk ke tepi, sampai senget sikit motor bapak aku. Haha. Siapa yang pernah tahan ngantuk and tersengguk-sengguk dalam kelas tahulah mcam mana keadaannya.

Macam buat whele je kepala tu. Apa2 pun aku terus segar. Sampai rumah nak dekat maghrib, afterthat terus tertidur smpai detik 12 malam baru bangun and mandi. Dan sampai sekarang masih segar, menghabiskan sisa-sisa kerja anak-beranak.

Why anak-beranak? Asal aku balik je… dari sang ayah hingga sang adik2 ade je koje mintak ditolong. Huhu. Nasib baik mak tak pulun jugak. Kalau mak pun cakap ‘Angah, sepanjang kau cuti ni, mak tak nak buat apa2, mak nak duduk lenggang kangkung je’ – hahaha mampu gelak je.

Bukan tak boleh buat semua tu, tapi niat asal cuti ni memang nak rehat kahkah. Too bad huh? Kuikui

Hello aku buat okey.

Orait. Till the end. Bye.