Saturday, January 19, 2013

MIMPI PRAKTIKUM

 
 
malam tadi mimpi pergi praktikum kali pertama. dapat pula kelas terakhir, seingat aq nama kelas tu 4C. haha. tingtong je rasanya- lepas makan-kenyang-mengantuk-tidur....

dalam mimpi tu, aq masuk je, budak2 tu perangai masing2 kalah monkey. aq dah suruh duduk diam2 pun tak makan saman. bengang yang amat tersangat okey! aq buat apa?

aq mengamuk dan aq telah menterbalikkan dua buah meja budak tu. haha. budak2 tu pandang aq tak puas hati. ya! dan aq tahu aq tidak akan disukai lagi oleh budak2 itu. lepastu aq mengajar macam biasa.

siapa memang tak nak belajar boleh keluar. cikgu nak mengajar orang yang betul2 nak belajar je. keluar sekarang!

mintak simpanglah perangai ketidaksabaran dan angin sawan aq tidak menular sepanjang menempuhi praktikum yang akan datang dan semoga akan kekal cool sampai dah kerja. naklah juga jadi cikgu yang disukai huhu.

dalam mimpi tu aq dapat rumah sukan warna pink. haha. bangun je rasa tingtong.

aq pun turut tumpang rasa cuak bila senior tunggu nama mereka yang tak keluar2 untuk posting *aq cuak untuk senior-pun boleh lah~
dan rasa gembira juga untuk mereka yang sudah namanya keluar. walaupun mengajar sekolah cina dan tamil, takpe, satu pengalaman baharu walaupun macam dapat rasa suasana kerjanya kurenggg je nanti. hehe. tak pe, kadang2 semua andaian itu hanya perasaan je. 

oklah, rajin sangat ni, pagi2 subuh dah menaip.
kertas kerja lawatannya tak taip2 lagi.
thanks baca ^^         

No comments: